https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2015. június 27., szombat

Töltött tök

Ma van László nap, ennek örömére a két Laci, apukám és gyerekem csülök pörköltet főztek bográcsban. Mivel jelenleg  a sertéshúst sem ehetem, valamit magamnak is ki kellett találnom, ami viszonylag gyorsan elkészül. Így született a töltött tök ötlete. Nagyon finom lett, ezért úgy gondoltam érdemes  megosztanom.


Hozzávalók:

1 db tölteni való zsenge tök
1 db tv paprika
2 db paradicsom
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 ek paradicsompüré
2 db tojás
pirospaprika
kókuszolaj

Nagyon friss, zsenge tököt sikerült vásárolnom, így a magos részét is felhasználhattam. A kettévágott tök belsejét kanállal kivájtam, majd felaprítottam.Kókuszolajon hagymát dinszteltem, majd hozzátettem a tök belsejét, a paprikát, paradicsomot, fokhagymát, paradicsompürét, sóztam és megszórtam pirospaprikával.  Amikor mindez megpuhult, két felvert tojást kevertem hozzá, és ezzel a töltelékkel megtöltöttem a kivájt tököket. A maradék tölteléket pedig félbevágott paprikákba töltöttem. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, előmelegített sütőben kb. 200 fokon megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése