https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2015. január 10., szombat

Kókuszos-mákos sütemény



 Története az, hogy gyerekemnek rizstejet, magamnak kókuszteje főztem, 
új segítőtársammal Cherryvel. Ott álltam egy jó adag kókusszal és a kisebb adag kókuszos rizzsel, valamit kezdeni kell velük. Aprítógépbe tettem, hozzá adtam egy banánt, 3 tojást, 
1 sütőport, olvasztott kókuszzsírt, amelynek mennyisége kb egy tojás térfogatának felelt meg. A hűtőben volt még egy kis üvegben xilittel összedarált mák, épp 10 dkg, az is ment bele. Mindebből a gép egy viszonylag híg tésztát varázsolt. Ezután kivettem a kést, és 4 púpos evőkanál máklisztet és egy marék mazsolát kevertem még bele. Sütőpapírral bélelt kicsi tepsicskémbe öntöttem, s előmelegített sütőben 180 fokon tűpróbáig sütöttem.

       Cherry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése