https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2014. június 7., szombat

Kenyér cirokliszttel




Hozzávalók:

30 dkg gm liszt
(20 dkg Alfa-Mix, 5 dkg rizsliszt, 
5 dkg teljes kiőrlésű cirokliszt)
1 mk útifűmaghéj
1/4 Budafoki friss élesztő
1 dl lm tej
2 dl víz
1 mk cukor
    30 ml olaj

Az élesztőt a cukros tejben felfuttattam, a száraz hozzávalókat jól összekevertem egy habverővel, majd mixerrel összedolgoztam az összes hozzávalót. Sütőpapírral bélelt formába tettem, tetejét bevágtam és olajjal megkentem. 30 percig 50 fokon a sütőben kelesztettem, majd 200 fokon sütöttem kb. 35-40 percig, majd a formából kiemelve a rácson még sütöttem néhány percet.
Csodálatos kenyérillat lengte be a lakást, rendkívül finom, ropogós lett a héja. A cirokliszt jól vizsgázott!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése