https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2013. február 3., vasárnap

Ami 2012-ben kimaradt

  Nem gondoltam, amikor a blog  írásába kezdtem, hogy ennyire kevés időm lesz rá. Sok minden kimaradt az elmúlt évben, megpróbálom kicsit pótolni.
  A Praktika Magazin meghirdetett egy pályázatot "Továbbgondolva" címmel. Olyan kézműves tárggyal lehetett pályázni, melyet valamelyik, a magazinban megjelent alkotás inspirált. Soha nem pályáztam még, de most gondoltam egy merészet és elküldtem egy kisfiamnak készült, foltvarrott képemet, melyen két olyan motívum is van, mely a magazinból származik (a macska és a denevér). Aztán meglepődtem, de nagyon, ugyanis nyertem, a három fő díj közül az egyiket, - én aki szinte soha, legfeljebb tapasztalatot.

Íme a "mű"...


...és a nyeremény, Bukrán Edit különleges padlóvázája:


Nagyon örültem az értékes vázának is, de még jobban az elismerésnek, az életben ebből van a legkevesebb, pedig kell, felmelegíti a lelket.

Iskolakezdésre készült


Néhány kisebb-nagyobb varrományom:





2 megjegyzés: