https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2012. december 18., kedd

Elkészült

Régen nem írtam, de mentségemre szolgáljon, hogy minden szabadidőmben varrtam. 

Ami, még kimaradt:


Íves varrás



Vihar a tengeren



Dupla vadliba 
(Az első vadlibás blokkom a színe miatt kilógott a sorból.)



Seminole



"Sasok szárnya"



Az én JOKER blokkom
(Nevét nem tudom, ha valaki megírná, örömmel venném.)



Végül az elkészült takaró.
Mérete 200x200 cm,  nem volt könnyű lefényképezni, ezért mutatom több irányból is.









Hálás vagyok Mónikának ( http://hopi-patch.blogspot.hu/) a játékért, nagyon élveztem minden percét. Nagyon sokat tanultam ez alatt, a közel egy év alatt, a varrás területén, de az interneten való foltos dolgok utáni kutakodás területén is. Mindig izgalommal vártam az újabb feladatokat, sokat közülük már régen ki szerettem volna próbálni, volt több olyan is amit még nem ismertem. Több blokkot nagyon megkedveltem pl. a ilyen a Drezdai tányér. Jó volt látni a többiek blokkjai, olvasni a jó tanácsokat, tapasztalatokat. Örömmel nézegetem az elkészült szebbnél szebb takarókat. Élvezetes és nagyon hasznos játék volt ez. Izgalommal várom a végeredményt!

6 megjegyzés: